Inflyttning och årets första kräftor



I helgen flyttade jag äntligen in i lägenheten på riktigt, men möbler och allt. Var väl kanske inte så välplanerad som jag borde varit så det blev panikpackning av det sista i fredags kväll/natt, men allt kom med tillslut. Tidsbrist gjorde att det är inte riktigt är så som jag vill ha det än, det är hyllor som ska upp och likaså tv:n och så ska saker ställas iordning, men nu börjar det iaf se ut som en hem. Vi firade med årets första kräftor och sedan baar det av hem till Stockholm igen. Nu väntar min sista vecka här i stora staden, och det är många som jag ska försöka hinna med att träffa. 

    

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj vad kul och gud vad fint det ser ut!!

2011-08-22 @ 20:12:48
Postat av: Jessica

Tack! :D Ja, det börjar arta sig nu men vi hade lite tidsbrist och kastade mest upp allt ur kartongerna för att hinna. Så det ska ställas i ordning och fixas lite :)

2011-08-22 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0