Och så var man student igen då...

Första skoldagen är nu avklarad och jag måste säga att jag hade jätteroligt! Den här första veckan handlar bara om att lära känna varandra och om att lära känna Uddevalla, så idag gjorde vi ett gäng övningar som lättade upp den väldigt nervösa och spända stämningen, och som fick alla att komma igång och prata med varandra. Dagen handlade till stor del om entreprenörskap, vilket är en väldigt stor del av utbildningen. Det blev en dag med riktigt mycket skoj och skratt, både hos eleverna och lärarna. Har inte hunnit hälsa eller prata med riktigt alla i klassen än, men utifrån vad jag har sett runtom i klassrummet idag så tror jag att vi kommer att få det hur kul som helst under de här 2,5 åren. Nu ska jag krypa till kojs, är dödstrött. Imorgon väntar utomhusaktiviteter av okänt slag. Vi får väl se hur det blir, men tanke på att det har ösregnat varje dag sedan jag kom hit :P

Idag är det föresten världens bästa pappas födelsedag, hela 53 år blir gubbstrutten. Grattis pappa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0