På tåg 425 mot Skövde/Göteborg


En riktigt händelserik start på resan blev det när familjen skulle hjälpa mig att få på all min packning på tåget, missade konduktörens visselpipa och fick åka med till Södertälje. Det här är sånt som bara händer min familj. Tur var väl ändå att alla tre följde med in på tåget så att inte nån stod kvar och väntade på perrongen och fick se tåget rulla iväg med de andra på. Haha jaah, fick ju i alla fall en extra halvtimme till att säga hej då på. 


Nu är det ungefär en timme kvar till Gbg, byter där till västtrafiktåget till Uddevalla och sedan är jag framme. Då blir det nog först en tupplur (det vart upp tidigt imorse), sen en tur till Willys och tillsist hem till Payan på förfest inför utgången.  

Åh juste, idag är det ingen vanlig dag för idag är det finaste Cissis födelsedag! Hurra hurra hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0