Uddevalla imorgon

Bilen är packad till bristningsgränsen. Tidigt imorgon bitti åker jag och pappa ner till Uddevalla med första lasset av möbler och andra saker som ska dit. Det är så mycket saker som ska dit att en vända inte räcker. I två veckor har det sakta men säkert byggts upp ett mindre berg av flyttkartonger och möbler i vårat vardagsrum. I mellan åt har det känts en aning överväldigande att se alla saker och jag har ganskamånga gånger undrat hur alla dessa grejer ska få plats inne i min lilla lägenhet. Men det kommer att gå, allt går om man bara vill.   

Väl i Uddevalla står garderobsmålning på agendan, och dessutom ska jag försöka få upp lite bilder på lägenheten här på bloggen.

Åh juste, nu glömde jag nästan. Idag fick jag "hej-och-välkommen-till-utbildningen"-papper från YH Skräddare. Börjar nu verkligen se fram emot skolstart!  

Kommentarer
Postat av: JULIA

TJOHO :D finfin blogg fröken Jessie! Det blir till att följa den nu :D

2011-08-11 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0