Åh en sån dålig, dålig dag.

Idag har varit en riktigt jävla (ursäkta språket) skit dag, på alla sätt och vis. Eller nej, min 1:a provning med min kjolkund imorse gick bra. Kjolen satt bra (förutom att den behövdes tas in lite i midjan) och hon var väldigt nöjd med modellen. Men förutom det så har hela dagen varit bajs. Har varit trött, sur och grinig precis hela dagen, från det att jag vaknade tills de att jag kom hem. När klockan blev halv tre och jag fortfarande inte hade gjort någonting produktivt, så gav jag upp och gick hem. Kom hem, la mig i soffan och tittade på alla de julkalenderavsnitten som jag hade missat, så nu är jag up to date igen så att säga. Hoppas innerligt att imorgon blir en bättre dag.   

Vill ju ändå bara säga att det är himla tur att jag har fina klasskompisar som drar fåniga skämt för att få mig att le och som kommer och ger en gruppkram när jag ska gå hem, annars vet jag inte om jag fortfarande hade varit på asdåligt humör. Det gör mig lite glad ändå, att ha så fina vänner.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0