1:a advent med Cajsa...och Berit såklart.

1:a advent i Uddevalla spenderades ute på Torp med Cajsa...och så Berit såklart. När vi satt på bussen tillbaka från Torp och åkte förbi Kampenhof (staden stora busstation), hade vinden drivit upp vattnet från viken och översvämmat hela infartsparkeringen. Det såg ut som en mindre sjö där. Den fina julgranen på torget ser inte heller ut som den ska, utan ser snarare...lite tilltuffsad ut, om jag säger så. Tydligen har strömmen gått i flera delar av stan också, hoppas innerligt att den inte går här i innerstan. 




När vi kom in till stan igen, gick jag och Cajsa hem till mig och tittade på reprisen av Pan Am. Satte även upp adventsstjärnorna, så nu lyser dem fint i mina fönster. Åh, julgran har jag också föresten, men ljusslinga, julkulor och stjärna. Tack till världen finaste mamma som tyckte att jag absolut skulle ha en gran.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0