November-depp?

Ojojoj, vad dåligt med uppdateringar det har varit här på sistone. Skyller helt och hållet på den dåliga ursäkten att jag har alldeles för mycket att göra just nu. Dessutom tror jag att jag har fått mig en släng av den fruktade novemberdeppen. Fenomenet "Novemberdepp" myntades av mina lärare för att förklara det sinnestillstånd som vi elever på Yh Skräddare befinner oss i under perioden runt slutet av oktober/början av november. Då går allt fel och man känner sig dum huvudet ungefär 90% av tiden. Minsta lilla gör att man bryter ihop och måste ringa sin mamma, för att få stöd och någon som säger att det kommer att gå bra. Det är inte ett trevligt sinnestillstånd, om ni frågar mig.

Hur som helst, allt rullar sakta men säkert på här i Uddevalla. Skolan går väl bra, som bra som det kan gå med en släng av novemberdepp, och resten löser väl sig på vägen tror jag. Imorgon är det fredag, vilket är gudomligt skönt och på lördag ska jag gå på trevlig tema-inflyttnigsfest hos Cathrin. Det ska bli väldigt roligt.  



Slänger upp två bilder (dock oredigerade) som jag tog i söndags, då jag tog kameran och tog en prommis ut till strandpromenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0