Helgens bravader - Fredag och Lördag

Och så var man hemma i storstan' igen. Dock bara över helgen, beger mig tillbaka ner till verkligheten på måndag igen. Åkte upp med bil igår (fredag) eftermiddag tillsammans med Frida, Cajsa, Hedvig och Louise. Det vart en mycket intressant bilfärd må jag säga. Det blev en hel del skriksång till Fridas storebrors hemmagjorda blandskivor ála 2002 (rätta mig om jag har fel, Frida) och så fick vi även se vart fröken Cajsa huserade innan hon blev Uddevallabo. Glömde datorsladden till mobilen hemma i Uddevalla så bilder kommer så småningom.

Idag (läs: lördag) har jag gjort ett besök på min alltime favvis-second hand Erikshjälpen och gått på stan med mor min. Blev en rödvit rutig skjorta, en asfin röd ylletröja och en 40/50-tals kjol som jag haft min ögon på sen ett tag tillbaka. Så nu är jag en pank student igen, men det var det värt. Nu ska jag nog sätta mig och plugga lite, har så galet mycket att göra - jämt och hela tiden numera.  

Kommentarer
Postat av: Frida

2001 2002 någon gång där, stämmer bra Jessica :)

2011-11-06 @ 11:24:01
URL: http://misspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0