Helgens bravader - Söndag

Har varit en rätt så lugn dag idag faktiskt. Det vart ju senare än vanligt igår och som den pensionär jag numera är så var jag lite väl trött när jag vaknade imorse. Lyckades dock sova ända till kvart över åtta imorse, men det kanske ändå berodde på att jag faktiskt gick och la mig vid tre inatt. Hur som helst, stack upp till skolan tillsammans med Louise och Åsa i några timmar och gjorde klart det sista på mönsterkonstruktionsläxan som ska in imorgon. Tycker om att kunna gå iväg hemifrån och göra saker, det är så mycket lättare att få saker gjorda då tycker jag. Hemma blir man alltid, eller i alla fall jag, så distraherad av massa annat. Kom hem runt halv sju och fixade, i brist på annat, ihop lite köttbullar och spagetti till middag och morgondagens matlåda. 

Har spenderat resten av kvällen med att städa lite och provat att möblera om i köket. Nu ska jag nog strax ta och krypa till kojs så att jag är pigg och utvilad imorgon...(som den pensionär som jag numera är behöver jag mina 8 timmar). God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0