Helgens bravader

Det har varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen på sistone. Detta beror helt och hållet på att jag numera har fullt upp hela tiden, och det som tar upp mest tid är såklart skolan. Men självklart gör vi skojiga saker också här i Uddevalla. I helgen t ex gjorde jag och några från klassen ytterligare ett besök på loppisen här i stan. Det har blivit några vändor dit de senaste veckorna men det är ju bara för att den är så grymt bra och för att det gör det svårt att låta bli. I lördags fyndade jag bland annat en kakform (mycket bra att ha nu när jag äntligen har fått en ugn här i lägenheten), lite porslin och den här trådkorgs-grejen till städskåpet.



Efter loppisen tog vi bussen ut till Torp köpcentrum, där det inhandlades bakingredienser (för invigning av den nya kakformen) och en tvättställning eftersom att jag hade tvättid på söndagen och behövde någonstans att hänga all min tvätt på då tvättstugan ej är utrustad med något sådant.

Söndagen sprenderade jag med att tvätta, finns inte så mycket mer att säga om det än att det är skönt att äntligen ha rena kläder igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0