Huvudstaden

Nu är jag färdigpackad och klar. Om ungefär en och en halv timme tar jag tåget till Gbg, därefter flygbussen till Landvetter och sedan ett flygplan upp till huvudstaden över helgen. Är så galet pepp att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv, saknar alla så himla mycket. Helgens planer är att fira morfar som fyller 85 år imorgon, krama på min katt och resten av familjen också för den delen samt att svänga mina lurviga tillsammans med finaste vännerna. Ser verkligen fram emot att åka hem en sväng, även om det inte var mer än en månad sen som jag fortfarande bodde i Sthlm. Har liksom vant mig vid att bo här i Uddevalla, jag har det ju så bra här men mer om det någon annan gång. Nu ska jag dra ner till Åhléns en snabbis innan tåget går. Aaarg, längtar till Stockholm! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0