Stockholm

Åh, vad jag älskar Stockholm! Allt känns så som vanligt här. Man känner igen saker, ställen, hus och allt ser precis likadant ut som när jag åkte härifrån sist. Kom fram runt halv fyra, mamma och bror kom och plockade upp mig med bilen och så åkte vi ner till apoteket och Coop vid Bromma Blocks en sväng. Hostmedicin och godis stod på inköpslistan, stackrarna är lika förkylda som jag. Därefter åkte vi hem och jag fick äntligen krama om min katt. Han brydde sig knappt utan var mest intresserad av vad som fanns i matkassarna. Käkade middag och sen såg vi 'Hur många lingon finns det i världen?' som måste vara en av världens mysigaste filmer. Så jäkla underbar! Nu är jag trött och ska nog gå och lägga mig (i mitt gamla rum, i min gamla säng). Imorgon blir det 85-års kalas och dans dans dans, längtar!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0