Fortfarande sjuk.

Försöker komma på någonting roligt att skriva här, men jag kan inte komma på någonting för det har inte hänt någonting. Är fortfarande hemma och är sjuk, har varit hemma i över två veckor nu. Rastlösheten är helt enorm, så enorm att jag snart börjar klättra på väggarna. Har tittat på mycket tv de senaste två veckorna att jag numera har ett inövat schema över vilka program jag ska se, zappar vant fram och tillbaka mellan kanalerna utan att ens behöva tänka längre. Sjukt beteende! Men nu börjar det bli bättre, så förhoppningsvis är jag frisk till helgen så att jag kan komma ut göra saker istället för att sitta hemma och uggla. Nu sak jag sova bort det sista av den här eländiga sjukdomen. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0