Helg.


 

Det är söndag och jag sitter med finslipningarna på första LIA-uppgiften som ska lämnas in idag. Är trött och orkeslös. Har varit hemma från jobbet hela veckan, eftersom att jag har varit dunderförkyld. Igår spelade Imperial State Electric på Strand, och jag och Frida hade biljetter. Gick runt hela veckan och försökte kurera mig så att jag skulle vara åtminstone någolunda frisk tills igår. Att missa spelningen var inget alternativ, det är ju ett utav mina favoritband! Det gick bra, vaknade upp igår fortfarande med snuva och den där hostan som aldrig verkar vilja ge med sig, men utan feber. Yes! Spelningen var grym, riktigt riktigt bra. Inte riktigt i klass med den legendariska Graveyard-spelningen men absolut en toppspelning. Det blev lite öl, lite röj och lite headbangande.

Rolig lördagskväll resulterar i en inte så rolig söndag. Mina lungor känns som om dem ska slitas i stycken varje gång jag hostar. Skit och helvete. Hatar att vara sjuk. Blir nog hemma imorgon med, kanske tar en tur till vårdcentralen...skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0