LIA dag 6

LIA dag 6. Sydde klart guldbyxorna men missade att ta en bild på dem. Tänkte ändå att jag skulle ta och visa hur det ser ut på min praktikplats, Karl Gerhards kostymateljé.


När man kommer in genom dörren så kommer man in i butiken. Där finns det kostymer...

verkligen MASSOR utav kostymer!

Där finns en rustning också, min handledare Inger sa härom dagen att "alla kostymateljér borde ha en rustning".

En hel del hattar finns där också.

Innanför butiken ligger ateljén. Här jobbar jag om dagarna.

Maskinen jag syr på. Gammal som gatan, men syr riktigt snygga stygn.

Inspiration!

Här hänger vi de plagg som vi jobbar med för stunden.

Innanför ateljén finns...ännu mera kostymer!

Det finns så sjukt mycket kostymer på detta ställe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0