LIA dag 9

LIA dag 9. Fortsatte sy på kavajen, sydde på överkragen och infodringen.


Och såhär blev resultatet av det. Det var skitbökigt och väldigt frustrerande att få till så att sömmarna möttes men tillslut efter lite hjälp av Inger så lyckades jag.


Det är jättesvårt att se kragen och slaget på bilderna eftersom att tyget smälter in i sig självt, men på den nedersta bilden tror jag att det syns lite bättre i alla fall.

Längre än så hann jag inte eftersom att det är skärtorsdag och Inger bestämde att vi minsann skulle stänga halv ett idag. Riktigt trevligt med halvdag och lång helg. Nu ska jag bara hänga runt här hemma, gå ut med Julia+David+deras vänner på lördag och göra absolut ingenting hela helgen! Asgött! 

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0