Sjuk.

Ligger hemma med feber och en djävulsk hosta som bosatt sig i mina lungor. Förjävligt är vad det är, ett asbra sätt att avsluta påskledigheten på...NOT! Är hemma och kurerar mig hela veckan, så att jag inte måste skippa Imperial State Electric som spelar på Strand på lördag. Det vore ju skit och helvete om jag missade dem!

Påskhelgen var bra, gjorde inte mycket alls. Hängde mest runt hemma, gick på stan en sväng, fikade, lyssnade på väldigt mycket musik (ingen ovanlighet där), sydde gardiner, ramade in några foton, tog en öl med en ny vän på Bordellen och gick till Debaser Slussen med gamla vänner. Det var en kul helg, med välbehövlig ledighet. Efter allt kaos som rådde i skolan innan vi stack iväg på LIA, så var det nog ingen i min klass som tackade nej till några dagars ledighet.

Men som sagt, på grund av den djävulska hostan så blir det inga inlägg om LIA:n den här veckan. När jag ringde till ateljén igår för att säga att jag tänkte stanna hemma så fick jag till svar: "Stanna hemma! Kom inte hit!". Hahha, min handledare hade precis varit sjuk innan jag började hos henne och hade verkligen inte lust att bli sjuk igen :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0