En snabb uppdatering.

Fredag, äntligen! Det har varit en seg vecka, inte så mycket för att det har varit jobbigt eller tråkig men för att den bara har varit så otroligt vanlig. Det kanske kan ses som tråkigt i och förs sig. Nu är det hur som helst helg - jaaa! - och jag sitter på Landvetter flygplats i väntan på flyget upp till dalarna. ska upp till Insjön och hälsa på hos Cissi på Sätergläntan. I måndags kom jag på att vi inte har setts sen dagarna innan jag flyttade till Uddevalla, vilket är för mer än 6 månader sen, och messade henne om att en visit vore på sin plats. Så jag impulsköpte dyra flyg- och tågbiljetter för lånade pengar, men det är det värt för jag har saknat henne massivs. Det är inte samma sak att prata på telefon eller skypa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0