Imorgon är det fredag!


Torsdag kväll. Sinnesstämningen är en aning trött. Imorgon är det fredag och då kommer min mamma hit! Jag kombinerar städning med hämdauktion mot min granne. Hon lyssnar på blackmetal till sent in på natten, jämt! Visst är jag för att man ska få lyssna på valfri musik i sin egen lägenhet men man kan väl göra det är jag inte försöker sova...är det för mycket begärt? Så nu hämnas jag genom att lyssna på musik på högsta volym och dammsuga extra mycket. Tror i och för sig att hon går helt obemärkt, volymen på min dator är inte så jättebra. Men det känns bra, så det får duga! Jag har en ny klänning också. Den syns på bilden, fast kanske inte så bra i och för sig. Jag och Åsa gjorde ett impulsryck på vägen till Willys, och gick in på Åhléns. Det resulterade i en klänning och två skynkkoftor (väldigt mycket tyg med andra ord) till halva reapriset...är mycket nöjd!

För övrigt så har jag lyssnat sönder den här skivan de senaste dagarna. Köpte den på lovet, när jag var hemma. Så grymt bra, nog deras bästa skiva hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0