Morgontrött


Det är lördag och jag äter frukost i sängen. Jag är trött och det är jättekallt i min lägenhet. Min tv fungerar inte för att boxer är dumma i huvudet och när jag ringde supporten hamnade jag på nummer 135 i telefonkön. No way in hell att jag sitter i telefonkö så länge, inte idag. Det får bli ett senare projekt. Kanske imorgon. Nu ska jag nog klä på mig och gå ner på stan, kanske ta en sväng förbi pingstis ♥. Ikväll känner jag för gå ut och dansa. Bara hoppa runt och fuldansa till skränig musik, på någon mörk klubb någonstans men någon sådan klubb finns inte i den här stan. Kullgrens får väl duga i värsta fall. Hoppas att Åsa är på, jag ska messa och höra med henne nu på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0