Temadag.

Det har varit en ganska bra dag idag faktiskt. I skolan hade vi temadag; vett och etikett. Om sånt som efter vilket klockslag man bör bära frack och om det är knälång eller hellång klänning som gäller på kvällsbröllopet...såndär nödvändig information för ett gäng skräddare att veta. Efter föreläsning från lärare Karolina, fick vi gå till olika stationer och sy fluga, slips, kroschett och kummelband. Men med 2:orna tillbaka så blev det så mycket folk vid varje station så jag ägnade eftermiddagen åt att sy på mina PT-övningar istället...kändes som bättre spenderad tid. Nu har jag precis ätit mat och ska sätta mig ner med engelskan som vi har prov på imorgon (!). Jag har inte börjat plugga än, har inte haft orken så det får gå som det går. Vad kan hända liksom känner jag...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0