Sommar, sommar, sommar

Sol idag! Det tackar och bockar man för, har legat ute på altanen ända tills nu. Så gudomligt skönt med lite sol och värme. Och så kanske, bara kanske så slipper man se ut som en likmask på stranden i Turkiet om 2 veckor. Jepp, jag och familjen åker ner i en vecka. Det ska bli jätteskönt, det var riktigt länge sen nu som jag var utomlands. Lite galet dock att det var 25 grader här idag och jag praktiskt taget smälte bort, och där är det 38 grader just nu! Haha, vi kommer att komma hem som fyra stycken kokta kräftor. To be continued så att säga...
 
Innan dess sticker jag och Cajsa iväg i några dagar nu, till Karlstad och Putte i Parken. Åker redan imorgon. Kl 07.07 går tåget från centralen till Arboga, där Cajsa hämtar upp mig med bilen. Det ska bli så himla roligt! Det är en massa grymma band i år men jag är mest taggad för att se världens bästa Graveyard, Flogging Molly, Björnstammen, Kapten Röd och såklart The Soundtrack of our lives, dem är ju ute på avskedsturne så det kan man ju verkligen inte missa. Kommer att bli grymt! Jag ska dansa mig vimmelkantig och headbanga sönder min nacke!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0