Lite som livsförvirring kan man väl säga.



Jag är lite smått förvirrad för tillfället. Det är så mycket som händer just nu. I skolan är vi inne på slutspurten, en PT-övning och så avslutet på vattulinkavajen kvar. Orkar inte ens tänka på det. Har börjat packa inför hemvändningen på lördag också. Att försöka packa för ett halvår är inte lätt. Vad behöver man egentligen? Vilka saker kommer man att sakna? Vad kommer man att ta med sig men inte använda? Frustrerande och förvirrande. Min lägenhet är ett enda stort kaos, och on top of allt det här så är jag mitt inne i processen att söka sommarjobb också. Skriver CV och personliga brev.

Samtidigt så känner jag att jag inte vill lämna Uddevalla. Man har precis börjat vänja sig vid att detta är vardagen och så ska det förändras igen. Förvisso tillbaka till hur det var förut ungefär, men ändå. Det har ju precis börjat bli roligt här... Skittypiskt! Faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0