Det går lite trögt med uppdateringarna

Det går lite trögt med uppdateringarna såhär nu under sommaren. Dels för att jag inte gjort någonting som har med skolan att göra, men också för att jag faktiskt inte gjort mycket alls den här sommaren mer än tagit det lugnt. Om ca två veckor drar Yh Skräddare år 2 igång, det ska bli så himla roligt! Både att få träffa klassen igen men även att få sätta igång med nya plagg, sådana som jag aldrig gjort tidigare. Först ut har vi korsett som vi syr till varandra, jag gjorde ju en korsett på Karl Gerhards men den var mer konfektion, den vi ska göra i skolan kommer att vara en riktigt skräddarsydd sak. Ska bli så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0